fredag 1 augusti 2008

Tack Brigitte Thotskogsslott

I helgen som var fick jag gå assistent till Brigitte Grenfeldt,http://www.brigittegrenfeldt.blogspot.com/.

Det var varma dagar med många olika upplevelser. Så roligt och så intressant att få vara med. Jag har aldrig varit assistent åt någon och inte kunde jag tro att jag skulle få göra min debut med den största av de stora!
För er som inte vet är ju Brigitte gurun av bröllopsfotografer i Sverige.

Bröllopet ägde rum på Thorskogsslott, i Lilla Edet utanför Kungälv, vilket också är ett helt underbart ställe att ha ett bröllop på. Kvällen innan bröllopet så var vi och övade i kyrkan och sedan på kvällen kunde vi höra gästernas glada rop när de satt i badtunnorna och pimplade öl.

Det hela var en mycket lyckad tillställning med lite små incidenter precis som det ska vara.

Tack än en gång Brigitte för att jag fick gå med dig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Brigitte rular!

Kram Jenny Blad

Anonym sa...

Wiwi, du var en klippa! Vi alla gör så gott vi kan under de omständigheterna som råder - och ibland lyckas nån av oss bättre än andra. Nu vet du att bara hälften av det som sägs om mig är sant ;-) Du får gärna visa några av dina bilder från "vår" helg - det finns en del riktiga guldkorn! Tack en gång till - dina brudpar kan känna sig trygga.

Anonym sa...

Oj, det visste jag inte att du gjort, gud va kul!