lördag 24 januari 2009

Indien var verkligen toppen!














Hemma igen...
Efter en toppenvecka i värmen så är det full rulle hemma igen. Ja, eller nästan full rulle.... jag somnar visst redan kring 18 varje kväll så familjen får sköta sig själva.
Indien är toppen! Jag kommer helt klart åka tillbaka. Har redan börjat kika lite på resor, hehe. Fast det får allt vänta till nästa år ungefär vid samma tid för att inte påverka jobbet så mycket. Om jag finge önska skulle jag stanna en hel månad nästa gång.



























9 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder Wiwi. Gillar den första bilden bäst, den är super! Sen gillar jag kvinnobilderna i mitten, de i färg, speciellt den med den glada tanten med tänderna!

Fotograf Jenny Blad sa...

Oj va kul att se!

fotograf wiwi aronsson, borås - knallerian sa...

Tack Sofia och Jenny.
Den första bilden är också min favorit.
w

BalochFest sa...

Men WIWI, helt fantastiska bilder du har tagit!
WOW.. helt otroligt proffsig du är!

Har du bilder från bröllopsmässan?
*hihi*

Jag har varit dålig av och till den senaste tiden, så jag har inte så mkt ork, men så snart allt släpper är jag igång igen...

Det blir inget för oss på student och balmässan, ville så gärna, men kände att det skulle bli för mkt...

oj, skulle kanske skickat dig ett mail istället!
Ha det gött!

fotograf wiwi aronsson, borås - knallerian sa...

TACK!
Oj, hoppas du mår bättre snart.
Tråkigt nog blev bal och studentmässan inställd då det var för lite utställare. Jag hade sett fram mot dem mycket men kanske de gör en nästa år i stället....

Några bilder från bröllopsmässan har jag nog kanske skulle leta genom dem och visa ett par.
Krya på!
w

Anonym sa...

Åhh... tittar på Indienbilder hela dagarna och länktar tillbaka...

Jätte fina bilder Wiwi. Kram

titta på dessa :http://tudodeom.blogspot.com/2009/02/india-by-eric-lafforgue.html

fotograf wiwi aronsson, borås - knallerian sa...

http://tudodeom.blogspot.com/2009/02/india-by-eric-lafforgue.html

mm, jättefina bilder vekligen

Anonym sa...

Oj vilka fina bilder, alla dessa ansikten!!! blir så avis att du har kunnat fota där :-)

fotograf wiwi aronsson, borås - knallerian sa...

Tack Monica!!!
w