lördag 21 februari 2009

Bröllopsmässa och fotomässa samma helg

Lördag och söndag denna helgen är det både bröllopsmässa och fotomässa på samma helg. Trots detta har jag valt att stanna hemma hela helgen och åka pulka med sonen och göra lite ärenden och annat. Jag hoppas att alla ni som ställer ut på mässorna eller besöker mässorna har en toppenhelg- det har jag...
Om någon skulle vilja se ett album från mig så finns jag representerad med album både hos montern från Råda Säteri och hos montern från bröllopskoordinatorerna bröllopsbestyr och bröllopsagenturen.

Som sagt innan så tar jag en lugn helg för att ladda batterierna inför studioflytten som börjar nästa helg och inför högsäsongen som snart tar fart.
Japp, jag ska ännu en gång flytta studion. Fjärde studion på fem år.....
Jag är egentligen inte så kräsen det har bara blivit så....Första studion var som ni som har hängt med mig länge känner till hemma i vardagsrummet. Sedan I Frufällan och efter det bar det av in till stan på Österlånggatan. Nu flyttar jag alltså igen. Nästa studio och förhoppningsvis för många år framöver blir i Knallerian på Knalleland. I stort sett granne med Lekborgen. Gissar att det tar mig en vecka eller två innan jag öppnar den. Under tiden har jag också kvar studion på Österlånggatan, dock kommer jag att åka mellan dessa under de två första veckorna i mars. Så slå gärna en signal på telefonen innan ni kommer så ser jag till att vara på plats.

ALLA "GAMLA" OCH ÄVEN NYA KUNDER ÄR VÄLKOMMNA TILL MIN NYA LOKAL I KNALLELAND FRÅN MITTEN AV MARS!

Inga kommentarer: