måndag 2 mars 2009

Första arbetsdagen i nya lokalen....

Japp då var första dagen i nya lokalen över......de fem första bilderna är före bilder och sedan kommer några bilder så som det såg ut när jag åkte hem i dag.....
bilderna är tagna med min mobilkamera så ni får ha överseende med kvalién.












Ett särkilt tack till mina praktikanter som har hjälpt mig mycket i dag och min far såklart.
Golvet är på gång och väggarna är målade.

I morgon hoppas jag att vi hinner en bit till på golvet och att börja sätta upp en vägg.

4 kommentarer:

BalochFest sa...

WOW så fint det ser ut att bli!!!
Måste komma och kika någon dag.
Många kramar!

fotograf wiwi aronsson, borås - knallerian sa...

Gör gärna det!
w

Anonym sa...

Oj, vilket fint golv! Fick du tag på det på Ikea? Vilken fart på renoveringen!
Kram

fotograf wiwi aronsson, borås - knallerian sa...

Hej

Golvet köpte jag på Hornbach, eller hur det nu stavas, i Göteborg. Det är trestavig valnöt.

Tror att det var bra val i alla fall. Det blir finare ju mer man har lagt ut.
w