måndag 19 mars 2018

Ibland ändras livet.....

Jag har inte bloggat på några år.....men nu är jag på G igen i alla fall....
Åren som gått har inneburit en skilsmässa, en viktnedgång på 54 kg, två minnesförluster, en cykelolycka med krossad axel som renoverades och tog 14 månader att rehaba, nytt jobb, cellförändringar inkl bortopererande av dessa, ny cykelolycka med bruten nacke med ny rehab, nytt jobb, ny lägenhet, flytt och flytt av studion, ny cykel, ny kajak, ny bil, nytt liv......

Om du tycker att "varför slutar hon inte cykla", så tyck det tyst för dig själv....jag cyklade 900 mil under 2017 så det är inte helt konstigt om jag råkar cykla omkull en gång....sedan att man tyvärr blir väldigt skadad snabbt när man kör omkull med cykel - ja det är ju så klart synd.

Nu tar jag fotouppdrag igen och har inte bokat in något under sommaren än men det kommer. Jag vet att många är lite sena i år med att boka sin bröllopsfotograf så det kommer fyllas på lagom mycket till mig också. Välkomna!

Inga kommentarer: