onsdag 12 mars 2008

Det tar sig i studion

Nu börjar det arta sig i studion. Visst finns det fortfarande en hel del kvar att göra. Bilder som ska upp på väggen, möbler som ska ställas i ordning, skåp som ska monteras i hop och såklart städning. Kan man någonsinn städa tillräckligt?
Jag tyckte att det var hyfsad ordning när jag i dag tog bilderna men när jag kom hem och tittade på dem upptäckte jag att särskilt runt mina saker var det kanske inte den ordningen som man kan önska sig.....samt att bilderna fortfarande bara står lutade mot väggarna. Får nog ta och göra ett ryck för att få upp dem inom kort.

Här kommer lite snabba klick klick som jag tog i kväll:

Först ut en bild på skyltfönstrena utifrån.


Välkommen in till första planet








Stora studion som ligger en trappa upp. Här finns också Marcus arbetsrum.


Trappan ner till lilla studion och mitt kontor.


Här har jag en hel del kvar att göra för att få det fint men det fungerar jättebra att jobba.


Vi ska ha vernisage den 10e april så då måse allt vara klart. Det hinner jag.





1 kommentar:

Fotograf Jenny Blad sa...

Nu är jag sååååå avundsjuk!

kram jenny