onsdag 12 november 2008

Fotomässan i Älvsjö

I morgon bär det av mot stora staden. Dags för fotomässan i Älvsjö (http://www.fotomässan.se) där jag tillsammans med de andra tjejerna i Bella Pictura (http://www.bellapictura.se) kommer att hänga lite bilder.

Nu gäller det att komma i håg allt man ska packa med sig. Sådant som man själv behöver, sådant som man kanske behöver, sådant man lovat andra att ta med sig och ja lite till är väl ändå säkrast....

Vi har fler nya tjejer i gruppen varav några ställer ut för första gången - det ska bli jättekul att se deras alster. Jag kommer även ha med mig några nya ansökningar som har kommit in till Bella sedan vårt förra möte så jag hoppas verkligen att vi får tid att gå igenom dessa ansökningar noga. Vad kul att det hela tiden ramlar in tjejer som är lika intresserade av foto som vi och vill vara med i vår lilla förening. Är det någon mer som är intresserad finns ansökningsblankett på Bella Pituras hemsida.

Jag kommer att ta det relativt lugnt med utställningen denna gången. Jag kommer bara att hänga en större bild och sedan ha med ett album som kommer stå nedanför på en hylla i direkt anslutning till bilden. Sedan tänkte jag hjälpa till med alla praktiskta saker som dyker upp på plats och måste lösas. På tal om hyllan, ja den ska jag ju måla också innan....Det kanske är dags att börja skriva en lista på vad som ska med eller ska jag bara som vanligt gå på känsla och se till att lösa det jag missat på annat sätt...hm, det tål att tänkas på....

1 kommentar:

BalochFest sa...

Vad många fina bilder du har tagit!
Tänkte föreslå en fotografering med hästar, men såg att du redan gjort ett bra jobb! *hihi*

Ha det så trevligt på mässan!