fredag 21 november 2008

Ångest för skyltfönstret














Här har man längtat i flera år efter att ha en studio med skyltfönster.....och nu när jag har ett - så vet jag inte vad jag ska göra.........

Jag skulle vilja göra lite fint i fönstret, ni vet så där lite lagom julpyntat. Behöver inte alls vara märkvärdigt men ändå lite fint eller gulligt eller så.

Är det någon som har lite tips tar jag mer än gärna emot det.

(Kanske man kan göra en ram i glitter eller något....hm)

Ja, snälla kom med förslag.
Tack!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lite glitter runt skärmen kanske inte skulle skada?

Unknown sa...

Du kanske kan strö lite glitterpulver/stjärnor på skyltfönstrets golv o spraya snöpulver på fönstret... Eller göra egna smällkarameller o placera på strategiska ställen i fönstret. En annan grej som är lite rolig är att göra minipaket med inslagna sockerbitar... massor av minipaket som kan läggas o hängas i en cypress så det ser ut som en minijulgran:). Kram Fia

Anonym sa...

Börja med att lägga ut ett vackert julrött tyg, gärna med lite glitter i. Sedan så lägger du fejksnö och glitterstjärnor i snygga drivor - inte för mycket runt skärmen. Skärmen i sin tur pyntar du med ett snyggt glitter som du fäster med hjälp av dubbelhäftande tejp. Häng också upp en snygg julstjärna, gärna en lite annorlunda modell - det finns till exemepel jättesnygga svarta.
Jag tycker att antingen kör man den stilrena modellen utan tomtar och bjäfs, eller så går "all-in" vad gäller tomtar och sånt :-)